Період окупації і відповідальності дефектів відбувається на місці після того, як клієнт взяв володіння від розвитку для окупації. На цьому етапі усуваються будь-які дефекти і видається остаточний сертифікат, який свідчить про те, що роботи були повністю завершені. Оскільки розвиток не зараз зайнятий, і підрядник не має володіння в місці, операція необхідна між підрядником клієнта, щоб не заважати мешканцям, чия діяльність матиме пріоритет над роботою, необхідною для усунення дефектів. Дізнатися детальніше про сам тендер можна на сайті sale.ueex.com.ua/filter/land-parcel.
Виправлення дефектів
Адміністратор контракту організовує стартову нараду для планування стадії роботи.
Якщо контракт дозволяє, адміністратор контракту може переглянути всі відповідні події, які можуть вважатися такими, що вплинули на дату завершення, і може відповідно відкоригувати дату завершення.
Клієнт повідомляє будь-які дефекти в роботах адміністратору контракту. На великих проектах підрядник може створити гарячий стіл для реагування на будь-які скарги або надати необхідну допомогу входять пасажирів. Адміністратор контракту приймає поради від команди консультантів і інструктує підрядника, щоб усунути ті недоліки. Підрядник і клієнт узгодять програму для виправлення дефектів таким чином, щоб мінімізувати порушення для клієнта.
Якщо ректифікаційна робота є суттєвою, це може бути необхідно для клієнта, щоб повторно призначити головного дизайнера (чиє призначення може бути припинено за сертифікації в практичне завершення), і це може бути необхідно внести зміни в файл здоров’я і безпеки. Дізнатися детальніше можна на сайті sale.ueex.com.ua.
В кінці періоду відповідальності за дефекти, адміністратор контракту впорядковує перевірки цих робіт і готує графік дефектів, який видається підряднику. Адміністратор контракту погоджує програму для виправлення елементів на графіку дефектів з клієнтом і підрядником, який в будь-якому випадку повинен бути усунутий в протягом розумного періоду часу.
Підрядник завершує керівництво по експлуатації будівлі, виправляє пункти, перераховані на графіках дефектів і інформує адміністратора договору. Адміністратор контракту організовує заключні інспекції цих робіт, і якщо питання задоволено, свідоцтво про створення хороших дефектів.
Якщо план поводження з відходами на місці був підготовлений, підрядник може узгодити заплановане поводження з відходами (як описано в плані поводження з відходами) з тим, що насправді сталося, та надати пояснення щодо будь-яких відмінностей.
Адміністратор договору координує підготовку остаточного звіту та видає це клієнту.