Оцінка комерційних пропозицій

Ключовим принципом пропозиції завжди має бути «якість важливіша за кількість». Якщо вам пропонується непроста мета зростання і кілька відкритих можливостей на ринку або в галузі, може виникнути спокуса поставити якнайбільше питань, щоб підвищити шанси на успіх. Однак досвід показує, що якісна пропозиція з набагато більшою ймовірністю приведе до успіху, ніж нестандартна серія ставок. Оцінюючи питання, покупець не тільки переконається, що він повністю відповідає специфіці пропозиції, але також зосередить увагу на якості і деталях відповідей, а також на те, як вони порівнюються з відповідями конкурентів.

У наведеному вище прикладі учасник торгів подає 100 заявок, щоб виграти тільки 10 контрактів. Вартість подачі 90 невдалих заявок значна, і в більшості випадків їх можна повністю уникнути. Можна уявити, як це вплине на бізнес, якщо учасник торгів зможе отримати таку ж кількість перемог, подавши всього 15-20 заявок. З комерційними пропозиціями ви можете ознайомитися на сторінці https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/zakazat-otsenku-nedvizhimosti-v-zaporozhe/.

Пропозиція / немає пропозиції

Визначення можливості зробити якісна пропозиція — ще один ключовий крок у стратегії призначення ставок і ефективний спосіб визначення ймовірності успіху кожного нового пропозиції. Цього можна домогтися, виконавши просту процедуру пропозиції / відсутності пропозиції. При оцінці будь-якого потенційного пропозиції слід враховувати наступні питання:

  • Чи відповідає це стратегічному напрямку компанії?
  • Чи є відносини з покупцями?
  • Є конкурентну перевагу: чи реально конкурувати?
  • Чи достатньо інформації — чи відомі потреби і проблеми клієнта?
  • Чи зможете ви це зробити — чи достатньо ресурсів і навичок?
  • Чи є ризики, пов’язані з цим контрактом, прийнятними і керованими?

Якщо відповідь на один або декілька з перерахованих вище питань — «Ні», можливо, настав час переглянути своє рішення брати участь в змаганні. «Ні» не тільки вказує на те, що продовження речення може бути не в найкращих інтересах компанії, але також має піднімати питання про те, чи може контракт бути успішно виконаний. Будь-яка невизначеність тут також буде очевидна для покупця і різко знизить шанси на перемогу в контракті.